certyfikat online

Certyfikaty PARP potwierdzające dodatkowe umiejętności u uczniów technika handlowca i technika ekonomisty

Uczniowie dwóch zawodów: technik ekonomistatechnik handlowiec znaleźli czas na zdobycie dodatkowych umiejętności zawodowych potwierdzonych certyfikatem Polskiej Agencji Przedsiębiorczości PARP. 

Ekonomiści uzyskali potwierdzenie umiejętności z zakresu dwóch umiejętności zarówno twardych jak i miękkich. Kurs “Biznesplan” obejmował 3 godziny zajęć i obejmował m.in. 

  • czym jest planowanie w biznesie i dlaczego stanowi jeden z najważniejszych elementów zarządzania strategicznego;
  • jakie są założenia tworzenia i opracowania biznesplanu;
  • konstrukcję biznesplanu i funkcje każdego jego elementu;
  • w jaki sposób monitorować wykonalność założeń biznesplanu.

Uczniowie uczący się w zawodzie technik ekonomista zdobyli również dodatkowy certyfikat z kursu pt. “Profesjonalny sekretariat- kurs I stopnia” obejmującego 3 godziny zajęć, podczas których omówione zostały następujące zagadnienia: 

  • funkcje, jakie w organizacji pełni sekretariat,
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu;
  • na czym polega profesjonalne przyjęcie interesantów;
  • jak komunikować się z interesantami za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej oraz przez telefon.
  • główne obowiązki pracownika sekretariatu.

Technik handlowiec ukończył kurs PARP pt. “E- commers i marketing internetowy w MŚP” obejmujący 5 godzin zajęć. Kurs poruszał następujące zagadnienia:

  • jak zaprojektować i wdrożyć swój sklep internetowy,
  • jak stosować narzędzia marketingu internetowego,
  • jak zweryfikować jakość wykonywania zadań wykonawcy.

Uczniowie technika handlowca podążając za współczesnym rynkiem pracy, który kładzie duży nacisk na pracę zdalną, uzyskali również dodatkowe potwierdzenie umiejętności na kursie “E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany”, obejmujący 4 godziny aktywności i 15 różnych zagadnień, m.in.: 

  • ekosystem e-commerce i jak umieścić w nim własne działania,
  • na jakie zaawansowane kwestie prawne należy zwrócić szczególną uwagę,
  • jakie trendy oraz dodatkowe elementy wziąć pod uwagę w działaniach e-commerce,
  • jakie analizy, współczynniki stosować, by rozwijać e-sklep w sposób profesjonalny.